Sličice, animacije, gliteri ЕТО, ЈА МАЛО ОНАКО Sličice, animacije, gliteri ЛЕЧИМ СТРЕС И НЕЋУ У ЕУ-РУПУ

четвртак, 19. јун 2014.

ДОБАР У СЕКСУ - АФОРИЗМИ

       - Толико сам добар у сексу, да ми проститутке плаћају, да дођем у јавну кућу.
              - Треба укинути школе. Оне су највећи произвођач незапослених.
         -  Кад се слупа мерцедес од милион долара.... КАКО ДОШЛО, ТАКО ОШЛО.
       -  Кад би се народ у Србији одрекао једнога оброка,
  то би довело до милијонске уштеде.
        - Завидим ученицима у будућности. Учиће историју од момента уласка Србије у ЕУрупу. -   Ништа Косовски циклус, сеобе,  славне битке и слично.
        - Посматрајмо ситуацију другачије. Полицијски кордон на геј паради је постављен, како би   нас заштитио од насртљивих хомосексуалаца.
       - Код нас у Војводини, човек не може наћи пристојно дрво за вешање.
       -  Страшно је, кад вођу тражи слеп народ.
       - То што пацијенти све чешће убијају лекаре, ја тумачим као крвну освету.
       -  Кад може министар рада да буде пензионер, војни министар, човек који није служио 
        војску, зашто министар здравља не може да буде пацијент из Лазе Лазаревића?
               - Најсигурнији начин, да Србија што пре уђе у ЕУрупу, је, да бирамо у власт политичаре      који имају родбину у Бриселу.
              - Срећа да имам десну руку, тако да у сваком моменнту могу знати, која ми је лева.
            -  Најлакше ћемо запослити луде, ако направимо дворове.
           - Због појединих посланика, у јеловник скупштинског ресторана, треба убацити,  за дезерт.... навиљак сена.
            - Доста смо ћутали. Време је да се зна... Само сити серу.
      - Поједине политичаре, ја бих цензурисао, не због онога шта причају,
већ због тога, како изгледају. 
- Политичара, који не може седети на две столице, под  хитно пребацити у двосед.
- Под хитно послати Богу један слушни апарат. Убеђен сам да је глув, кад не чује вапаје Срба.


Нема коментара:

Постави коментар